Søndag i stua fra 0-100 på 2,2 sek

Endelige mandag tenker jeg!  For jeg prøvde meg i god-stolen, søndag kveld! Fult program hele helga bortsett fra søndag. Eva, mi venninne har reist hjem til Mandal, og huset er stille. Andebrystet til middag er fortært, og beina slengt godt opp. Digg tenker jeg, søndag og TV 😊

 

MEN, så setter jaggu meg Kristian på NASCAR!! Rundt, og rundt, og rundt det går, ingentingen skjer…. Eller noe må jo skje, fordi Kristian hopper i stolen og prater med seg selv, eller prøver å prate med meg om det, skryter av at dette er motorsport av beste kvalitet. Skryter av at disse bilene gjør 0-100 km/t på en 2,2sek. Se det bryr meg jussom 😱 

 

Ved siden av meg sitter Trym og spør meg om ting relatert til NASCAR! Joda, for jeg er rette personen å spørre, som kun vet at Jimmie Johnson er best 😂 Han er visst helt enorm fordi han startet nesten sist, og så lå han plutselig på 2.plass …. 

Oioioi! Seier til Jimmie Johnson!😂
 

Så alt i alt, er jeg igrunnen mest fascinert over hvor fort de bytter dekk og fyller opp tanken med bensin 😂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg