Dette va noe nytt😂

Ja hvem hadde trodd jeg skulle få meg en blogg😂 Rart hvilke ideer man får en lørdagskveld😊 
Kan jo starte med å fortelle litt om meg selv og så får vi se hva resten av bloggen vil inneholde. Blir sikkert mye rart😊                                  
Jeg er altså en sørlandsjente, dame for de som mener det, som traff en mann 40 mil hjemmefra . Starta i ny jobb og flytta altså til Jevnaker.
Ikke visste jeg hva jeg gikk til når jeg begynte å bli kjent med han, men for en mann ❤️                                                                
Årsaken til at bloggen heter Redneck frue er nemlig det at han er med i den, morsomme og  originale serien “Norske rednecks”   
Navnet hans er Kristian og han er en flott mann😊
Det finnes jo : treningsfrue , bondefrue , komikerfrue , fotballfrue osv osv….
Da syns jeg absolutt at en Redneck frue må til 😂                      
Da gjenstår det bare å se hvor aktiv jeg klarer å være her 😉 

4 kommentarer
    1. Hehe, typisk mannfolk. Det er faktisk 15-16 år siden så kanskje ikke så rart. Min mor(Nina) var sammen med hans bror Bent Erik og vi bodde på Skaarud, jevnaker. Michelle er navnet jeg bruker nå, men den tiden var det Stine Michelle. Jeg var også mye med opp til foreldrene hans og hestene dems:)

    2. Michelle: Tusen takk for det 😀 Ja det er ikke så store verden vi lever i, skal hilse fra Kristian og si at han har litt problemer med å plassere deg 😮 Han husker jo ikke lenger tilbake enn til frokost! 😉

    3. Heihei, fin blogg du har:) Du kjenner ikke meg, og jeg kjenner ikke deg heller, men verden er heller ikke så stor. Det var ren tilfeldighet at jeg hoppet innom bloggen din og jaggu så jeg ett kjent fjes. Kristian kjenner jeg, han var en gang for mange år siden min steonkel og jeg bodde selv på jevnaker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg