Vi som liker å pynte ute.

Halloween vs. Jul

Jeg kom til å tenke på noe når vi var i København. Når vi var på tivoliet der.

Når dem pynter så utrolig fint til #Halloween, er det da pyntet like mye til jul? Fordi da tror jeg at jeg må dit i desember til neste år! 

Når vi gikk rundt på tivoliet, så var det utrolig mye fint å se på. Skikkelig koselig å tuste rundt. Vi var jo veldig heldige med været, det var sol og en god temperatur. Drakk litt kakao og så på alle dekorasjonene.

Jeg lurer på hvor mange som jobber med dekorasjonene 🤔 Og hvor lang tid bruker dem 🤔

Det var et yrende folkeliv på søndagen. Masse folk, i alle aldre.

Så nå er jeg spent, noen som har vært på #tivoliet i #København i adventstiden?  Er det sånn at jeg som elsker jul, kommer til å svime av?

10 kommentarer

Siste innlegg