Stolt nå mamma?

Se mamma! Er du stolt av meg nå? 

Dette er nok ikke noe hokus pokus for de fleste. Men er det noe jeg hater, så er det å stryke… Det er jo så mye lettere å bare sette noe pynt eller blomst der duken er skrukkete. Dette er noe mamma og pappa drar seg i håret av.  De har nok vært litt oppgitte av og til. Og jeg tror ikke Kristian skjønner hva jeg egentlig holder på med av og til 😂

Men nå var mange av dukene så skrukkete at jeg ikke har nok pynt og blomster på bordene! Så da var det bare å krype til korset og hente strykegjernet.  Fy søren så kjedelig jobb. Følte meg som ei skikkelig husmor 😂 Først jobb, handle, lage middag, vaske litt på kjøkkenet, brette klær, stryke duker og smøre nistepakke.

Om de ikke ble helt slette, så ble de iallefall mye finere 😁 Så jeg sier meg fornøyd med et av dagens gjøremål. Og nå holder de sikkert en gooood stund til 😁

Ha en fortsatt fin kveld ❤

6 kommentarer
    1. Stryking må til innimellom desverre like kjedelig vær gang. Mange triks med fuktig duk rett på bordet så ligger den fint slike vell ha ha. Ha en super tirsdag hils christian

    2. Alltid stolt av deg Monika ❤️ Du er god, bare stå på. Du får det ikke til hvis ikke du prøver. Nå har jo jeg gjort noe jeg ikke har våget å gjøre før jeg var over 60😮😮. Og det får du neste gang vi møtes klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg