Gøy å få oppleve

Det var egentlig ganske vilt! Så mange mennesker samlet på et område, og den gode stemningen.

Ja, vi var en del av de 40 000 menneskene som rocket til Guns N’ Roses!  De gutta holder virkelig mål.

I over 3 timer stod dem på scenen uten pause. Gamle slagere går aldri av moten. Ikke for meg iallefall. 

Jeg valgte å være sjåfør igår, og det er igrunnen helt ok. Jeg liker å høre på musikken og virkelig få med meg konserten. Men for all del, igår fristet det litt med ei øl i solsteiken.

Jeg er utrolig glad for at jeg fikk oppleve dem live. Når man har hørt på et band siden man var ganske liten, så er det faktisk ganske stort å få oppleve denne konserten.

Nå er det bare å glede seg til konserter på Seljord. Og til konsert i Danmark i oktober. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg