Så ble pinsen avsluttet med et skikkelig brak i bakken😯

Rart hvor mye man får gjort på en ekstra fridag. Spesielt når det er så fint vær. 

Når store, vanskelige trær skal felles for Svigermor, da er det ekstra godt å ha en kamerat som Geir Tore. Han fikser han. Svigermor ville så gjerne ha ned et par trær på gården. Det største treet var over 100 år gammelt, stod nærme det ene huset, og strømledninger overalt.

Dette er jo en skikkelig familieaktivitet. Det er jo litt spennende med så store krefter som det er i så svære trær.

Vi måtte jo klatre litt i dette treet 😂

Så nå er trærne nede, en del greiner fjernet,  og resten får ligge å tørke litt før vi får ryddet opp. Greit med litt ved til vinteren. 

Ellers så fikk jeg teste Stjerne-jenta idag. Første ridetur helt alene. Så litt tid gikk til å bli litt kjent med ho. Vi fikk en liten løpetur på sletta, capsen fløy av, men jeg turde ikke gå av hesten. Hun liker ikke å stå stille når jeg skal på, så jeg var redd jeg måtte ha gått hjem hvis jeg hadde hoppet av 😂 

Men tilslutt så hoppet jeg av 😂 I fart 😂 Mista litt kontrollen, da jeg mistet den ene stigbøylen. Og jeg er vandt til western sal,  det er ganske så stor forskjell. Jeg har hørt at man kan ikke ri før man har falt av hesten, og jeg var ikke helt klar for det 😂 Sånn kan det gå 😂

En fin pinse er over, og hverdagen kommer snikende.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg