Da var det jammen julemarked tid🎅

I hele dag har jeg hatt for meg at det er lørdag. Det er ganske så kjipt når man da tror man har fri 1 dag til før jobb igjen. Men noop, jobb i morgen tidlig.

Idag har vi brukt deler av dagen på julemarkeder. Ja, det er tidlig, men det er jo så koselig. I tillegg så er mamma og pappa på besøk. Kom igår og blir et par dager til. 

Og når man først er på tur så kan man like gjerne invitere et par ekstra med😊 Så da ble svigermor og niesa vår med. Ikke så ofte Rebecka er med oss, så kjempe koselig når hun først er med.

Og vi vet å kose oss! Litt snadder måtte vi kjøpe med hjem 

Nå har jeg funnet en ting jeg ønsker meg! En dør-krans. Kunstig faktisk 🤤 og jeg som hater kunstig juletre og diverse….

Nå ligger jeg på sofaen etter en god middag. Heldige oss som får hjemmelaga ertesuppe servert. Det er igrunnen ganske kjekt å få ho mor og han far på besøk 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg