Jeg feilet…

Ja, jeg feilet…

Jeg feilet i neste forsøk på å være “husmor”. 

Vi bestemte oss for å ha nye gardiner i vogna. De var så lyse de vi hadde og da våkner jeg så altfor tidlig.

Jeg gikk inn med godt mot og bestemte meg for å sy gardinene selv. Og for å si det sånn, så har jeg nå pakket bort symaskinen på ubestemt tid! Opp i kottet med den.

Mye frustrasjon og irritasjon oppsto. Mange timer ble brukt. Trådene har klusset seg og nåla har knekt. Kristian har måtte hjelpe med maskinen og jeg har ringt mamma og pappa for hjelp.

Men vet du hva? Gardinene ble til slutt fedige! Ikke verdens best utførte jobb, men jeg fullførte ☺

 

5 kommentarer
    1. Veldig bra Monika ☺️ Synes du er flink jeg☺️☺️ Du lærer ikke hvis du ikke prøver. Symaskinen kan komme frem neste gang vi kommer på besøk☺️☺️ Det er feilene man lærer av☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg