For en helg!

Sommer! Ja, på lørdag var det faktisk sommer! Håper ikke den er over allerede , isåfall  var vi heldige som fikk sommeren på en lørdag😊 

Vi var som sagt på Kløfta i helgen, og det ga oss en liten følelse av festival-livet. De hadde leid plassen til et skolehus der vi fikk campe. Campingvogner, bobiler, telt og combicamper fylte den fort opp, og det var en god stemning.

Praten gikk løst og sola gjorde dagen ganske så perfekt. Det var mange brente kropper rundt, ikke så uventet når man koser seg i sola.

Denne helgen fikk jeg endelig gått med kjolen jeg kjøpte tidligere i år. Er jo litt gøy å pynte seg litt ekstra av og til. Og jeg følte meg sabla fin😂


 

Gubben er jo kjekk som alltid, så vi måtte jo ha et bilde sammen ❤

Helene (Doc&Dask) pyntet seg jo også, så vi var “fine fruer” på lørdagskvelden.

Så jeg kan ikke si noe annet enn at dette var en vellykket helg. Ikke alle som har konsert i hagen med 200 gjester. 

Nå  er det bare å glede seg til neste helg og sankthans-feiring. 

 

7 kommentarer

Siste innlegg