Nærmer seg!

Frihelg! Langhelg siden onsdag kveld, og det er digg. 

Dagen igår  gikk til rydding, rengjøring og klesvask… Men jeg fikk også  tid til litt bryllupsforberedelser 😊

Greit å prøve seg litt fram og se hva vi liker og hvordan vi vil ha det. Hadde håpet på å bli ferdig med myyye før sommeren  setter inn for fullt, tror det blir mye stress hvis jeg skal gjøre alt 2 uker i forkant 🤤


 

Så igår gikk det i klipping, liming, søk på eBay og leting på pinterest etter ideer. Funderer veldig på hva jeg skal finne på med Jack flaskene vi har spart på 🤔 Men jeg har fått mange tips, og jeg sier ikke nei takk hvis noen av mine lesere har noe innspill. Gi meg ideer 😀

Gleder meg til Kristian skal hjelpe å lage en del til bordkortene, de blir garantert kule og unike! Og så må jeg innom scrappegarasjen i Mandal, så Marit kan finne stash jeg trenger til bordkortene. Litt hjelp og inspirasjon av ei som digger scrapping, da kan det ikke bli annet enn bra😀 De har forresten blogg! Den finner du HER

84 dager igjen til vår store dag! Mye er ordnet, mye igjen. Men du-å jeg koser meg med forberedelsene ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg