Festival overraskelser på lur ;)

Idag har jeg pakket meg godt inn i teppet, og koser meg med en kopp kakao, mens snøen laver ned ute. 

Sitter her og kikker på programmene til countryfestivalene vi skal på i sommer, og jeg gleder meg bare mer og mer ! Det er ikke bare musikken som trekker oss mot festivalene, men hele “pakka”, campingtur, nye mennesker, gamle kjente, god musikk, masse grilling og yrende folkeliv.

Vi er ofte en gjeng som kjører sammen, er jo alltid hyggelig med noen stopp på veien .
“We got yourself a convoy” :()

2 stk som alltid koser seg på tur :
Bonza & GT


 

Dask og jeg gleder oss til festival 😎

Høydepukter:

Aaron watson – Rolling stone

 

yOPLHA133m0
American young – point of view (acoustic)

 

6p8mwbl453s

Lucky lips – coming home

PXVLtfJ5KQY
Brad Paisley – Today

 

TUxTSYtaO9Q
Byting – Norske Rednecks
 

 

Det kan forøvrig anbefales på det sterkeste å følge med fremover mot festivalene…
Snart kommer jeg nemlig til å belønne et par av mine følgere med en skikkelig festival overraskelse 😉

Så nå er det bare å glede seg til sol, sommer og festivaler 😊

Vi sees til sommeren!

 

 

 

 
 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg