Er jeg blitt for gammel?

Da jeg våknet idag, da skjønte jeg at jeg var 1 år eldre! Tror min aldersgruppe trenger mye mere søvn😩 Eller er det bare en unnskyldning for å ville ligge litt mere i senga? Ikke vet jeg, men jeg måtte iallefall dra meg selv ut av den… Vent litt, det gjør jeg jo hver morgen 😂

Lurer på om det er noe annet jeg må være obs på 🤔 kommer det masse rynker? Må jeg oppføre meg mer voksent?  Jeg har jo aldri vært 33 før😉 Er halvveis til 66 og det er da livet starter, har jeg hørt 😂 Nei vettu hva, jeg fortsetter som før 😉 Være meg selv 😁


 

Så denne morgenen er vel ikke noe andereledes enn andre,  bortsett fra at det er fredag og langhelg! Og litt kortere dag på jobb. Det er tidlig, men sola skinner og fuglene kvitrer 🌞  -4 grader ❄ Jeg er sikker på at det blir en perfekt dag! 


 

Hvem vet hva denne helgen bringer😎 Håper det blir litt sol, varme og vår 🌞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg