Søndagen er tilbake

Søndagen er nok en gang på plass. En ny uke er snart igang.

Denne søndagen startet meget dårlig! Å våkne klokken 5 en søndag morgen er en ting, men å våkne med migrene fra en annen divisjon, det er noe helt annet. Å føle at hele hodet holder på å eksplodere, er ingen god følelse. Klarte å kave meg opp tilslutt, for å finne medisiner. Akkurat i natt så var jeg veldig glad for at det er mørkt ute. Lys er ikke akkurat behagelig. 

Jeg fikk nå tatt medisin, og sovnet heldigvis. Og da jeg våknet noen få timer senere, ja da var jeg mye bedre. Men blir sliten.

Dagen idag tilbringes på sofaen under et pledd med fyr i ovnen. Serier på TV-en. 

Og gubben laget en vannvittig god middag! Dette er favoritt middagen her i huset. Indrefile’  a’la Kristian❤

Vi skulle nå ha jobbet litt med veden idag også, men ikke mye morro når det regner… 

Ønsker alle en fin søndag ❤

6 kommentarer

Siste innlegg