Trodde du jeg ikke hadde pyntet?

Jeg har glemt noe! Kan faktisk ikke tro at det har gått i glemmeboka…

Vi er jo nå i #desember og jeg har ikke hatt et eneste innlegg om pyntingen til #jul… Dem som kjenner meg, og følger litt med, vet at jeg elsker jul. Og ja, jeg pynter litt tidlig. Men det er jo bare fordi at huset blir så koselig da. 

Tror du jeg har pyntet eller? Åjaja, selvklart ❤ 

Nyeste #nissen i familien ❤

Var heldig å få en stooor #snømann av Mette ❤

Jeg digger gamle #julestjerner ❤

Her i huset er det ikke noe annet system enn at stuen er delt. En skikkelig jule-del , her er det nye nisser, gamle nisser, hjemmelagd pynt, billig pynt, dyr pynt, masse lys og masse farger. Og en advents-del, der er det lyst og fint. Mye hvitt, lilla og sølv .

Har du pyntet? Like glad i julen som meg kanskje? Eller er du som Kristian? Bra illustrert på øverste bilde 😂

Ønsker alle en fin førjulstid ❄💙

11 kommentarer
    1. E nok i samme situasjon som du me Kristian….bare at æ e et par hakk værre…min kar mostre heilt te julaftn å så e alt greit😉🎅🤶🎄🎁🎶

    2. Toini: takk 🙂 jeg digger reinsdyret, mamma og pappa tenkte at det passet meg perfekt. Nei, det er så smak og behag når man pynter. Jeg skjønner godt at folk syns jeg kan starte litt tidlig 😀 ha en fin førjulstid 🙂

    3. Så mye flott pynt du har…likte spesielt godt reinsdyret i sølv og med hvit pels…nydelig! nei her pyntes det ikke før bittelille julaften…det får holde…jeg er ikke så glad i jula, så derfor blir det sånn….men ser og hører mange som har fult julehus allerede…kos deg med all den flotte pynten! God jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg