Fikk du med deg #NorskeRednecks i går? Åhh Mandal ❤

Så du Norske Rednecks igår? Da viste dem nemlig en del fra vakre Mandal ❤

I sommer var vi i min hjemby, Mandal. Det var en fin liten uke med passe fint vær. Skalldyrfestivalen var jo et høydepunkt. Den folkelige festivalen må jeg bare ha med meg.

Vi var jo ute å testet ei tresnekke, som faktisk kunne dra 2 stk på vannski. Da gikk den ikke på full speed en gang! 

Vi testet vannscootere også. Jeg likte best å sitte på, mens Trym og Kristian tok helt av. 

Plumbokonsert fikk vi med oss, og vi hadde en trivelig sammenkomst i bussen dems etter konserten. Der ble det livat! 

Hvis du vil lese innlegg fra denne uken, så finner du det HER og HER 

Reprisen kan ses på MAX og Dplay 

4 kommentarer
    1. Ja jeg så det nå i sted…henger litt etter, men tar opp….Så jo så gøy og koselig ut….Bare idyll!! Den snekka var råfin da..men litt feil….man forventer liksom ikke den lyden og den farten av de…hihihi…..Herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg