Q&A her er svarene😃

Svar på spørsmålsrunden er klar! 

Det kom inn en del spørsmål og her kommer svarene 😊

Hvordan føler du at privatlivet er før og etter at Norske Rednecks kom på TV? Tja, det jeg vil holde privat kommer ikke på TV. Noe kan være fint å holde for seg selv.  Både for min egen del og min familie og venners del.

Føler du at serien har tatt deg som person til nye høyder? Mere selvsikker, tørre mer osv. ?  Ja absolutt! Jeg har vært ganske mye utenfor min komfor-sone. Jeg er litt redd for å ikke klare ting, og når man da har et kamera rettet mot deg, ja da er det bare å gjøre så godt man kan. Noen ganger går det, andre ikke. Så mere trygg på meg selv har jeg absolutt blitt.

Hvordan er det å være i en så stor sosial omkrets med så mange mennesker?  Det er utrolig gøy å møte så mange mennesker som vi gjør. Men jeg er også glad i litt alene tid. Da er jeg glad vi har vogna med somregel, fordi da kan jeg sette meg inn litt og slappe av.

Hva liker du å gjøre en lørdags kveld? Jeg er veldig glad i å reise på tur med vogna på slep. Om det er treff eller på besøk hos venner , så koser jeg meg. MEN, jeg setter veldig stor pris på en lørdagskveld hjemme med Trym og Kristian, krype opp  i sofaen under pleddet og se en god film. Da jeg bodde i Mandal, da hadde vi ofte spillekvelder med masse snop. Det er utrolig koselig, både brettspill og Nintendo.

Favoritt mat? Det er nok en god, saftig biff med rotgrønnsaker, peppersaus og pomfri. Og krabber ligger nok på lik linje.

Lurer skikkelig på hvorfor Kristian og DOC ikke er noe sammen mer? (I serien hvertfall) Har det skjedd noe vi TV-tittere ikke har fått med oss? De er jo radarparet! De må finne tilbake til hverandre! Dette er et spørsmål som dukker opp ganske ofte. Det er så enkelt som at vennskap forandrer seg, personer forandrer seg og man velger ulike veier i livet.

Hvordan traff du og Kristian hverandre? Vi traff hverandre veldig tilfeldig. Jeg skulle på konserter på Jevnaker, hjelpe litt til og høre mye bra musikk. Og Kristian var styreleder på klubben, så han jobbet. Vi kom i prat, fortsatte å melde hverandre, og Vipps så var jeg mye på Jevnaker.

Har dere planer om barn? Det er igrunnen et veldig personlig spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med den familien jeg har nå.

Hvordan klarer dere å feste så mye?
Er det en vanesak? 
Det som blir vist på TV, er jo ikke hele vår hverdag. Vi har tross alt Trym boende hos oss. Så vi er for det meste av sted når han han er hos sin mamma. Vi er jo i Mandal av og til, og vi har en del besøk fra Sørlandet. Så det er ikke festing hver helg. Og jeg tror det hadde vært litt kjedelig å se en rolig lørdagskveld på TV, derfor vises festingen. Og dermed ser det ut som vi fester veldig mye.

Da håper jeg svarene var ok, så ser vi om vi kjører på med en ny runde senere.

Følg meg gjerne på snap.

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg