Festen over for denne gang.

For en kveld vi hadde igår!  

Nok en premierefest er over, latteren satt løst hele kvelden. Jeg syns jo det er litt artig å se første episode sammen med en del av gjengen. 

Merker jeg får tatt litt få bilder fortiden, men det er vel et tegn på at man har det så gøy, og ikke har tid til å ta bilder 😂

Det er jo også hyggelig å møte dem som jobber med å lage serien. De har det visst veldig gøy når de sitter og ser på råmaterialet, og klipper. All ære til dem for at de orker å se på alle de timene med fjas, mas, fyll og tull 😂

 I dag fyres det i ovnen og sofaen er inntatt. Nå er det bare å lade opp til jobb. Da er Mayans kjekt å se på 😁

 Spent på hva som kommer i kveldens episode? Jeg har allerede sett den idag.  Branding og overraskelsesbursdag 🙈

 

Følg meg gjerne på snap 😁

 

Du finner meg også på Facebook og Instagram 

4 kommentarer
    1. Ja det må jo være fint å se det med gjengen…Så koselig å se på dere igjen…og der minnet du meg på at det er i kveld også…må komme inn i det igjen..hihihi…

    2. Hehe. Så første del jeg også og den campingen så jo ut som en potetåker etter at potetene var tatt opp. Men dere hadde det moro det er sikkert. Synd at Sheriffen ikke fikk mere plass å parkere bil og campingvognen på. Vel siden du ikke røper hva som skjer i kveldens episode så må jeg nok vente i spenning noen timer til. Klem fra en rednecfans 🌷❤👍😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg