Er det spiselig?

Rastløs…. hva skal en liksom finne på utenom å skravle hull i hodet på mannen?

Jo, nå skal du høre. Da surfer man litt på nett, ser hva man har i kjøleskapet, bruker litt rester, og så mekker man sammen noe nytt.

Da ble det resten av osten til bunn, litt pizzasaus, fant en liten bit kjøttdeig på frysen, og ananas, paprika og løk fra middagen dagen før. Fantastisk å få brukt rester istedenfor å kaste maten 😁 Dette ble snacks i går kveld, veldig godt 😊 Det er vel ikke mye som er bedre enn ost? 

Idag kom energien og rastløsheten tilbake.  Titter litt på nett, titter litt i kjøleskapet, vips så får Kristian en sunneren nistepakke i morgen. Eggerull med ost og skinke.

Og når jeg først var på kjøkkenet, så fant jeg en squash som skulle vært spist 🤔  Vi får nå se åssen denne snacksen blir . Stekes i olje og litt salt på. 

Vi har snakket en stund om å prøve å være litt sunnere i hverdagen. Merk LITT.  Prøve å ikke spise så mye mat med mel i, og redusere grønnsaker som vokser under bakken.  Dette er IKKE lett når man er glad i usunn mat 😂 

Men å være sunn av og til er vel bedre enn aldri?

5 kommentarer
    1. Ja dette så godt ut! nammm….Jeg tror også på å være litt sunn….ikke helt fanatiker..Litt er bedre en ingenting….Ha en god helg!

    2. Men Monika da 😲😲 Annanas på pizza?? Det hadde jeg ikke trodd om deg 😱😱 Blei nesten litt skuffa nå 🤮🤮🤮🤮

    3. Kristin: super enkel å lage 🙂 pisk 3 eggehviter stive, bland inn eggeplommene for hånd. Jeg tilsatte litt salt og pepper. Legges i et passe lag på bakepapir. Stekes på 170 grader i ca 15 min. Så er det bare å legge fyll på halvparten og rull ivei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg