Det første året i resten av vårt liv, er faktisk historie. Vi feirer papirbryllup❤

365 dager har gått. 1 helt år faktisk. 1 år siden vi giftet oss!

Ja idag feirer vi vår første bryllupsdag.  Feirer og feirer 😂 Vi er ikke så nøye på det, så vi tok med Trym til Hønefoss. Han må jo å være med å feire. Turen gikk til Subway etterfulgt av en tur på kino. Skjelvet .  Ikke noe fancy greier på oss😂 Det viktigste er vel å kose seg isammen?

Dette året har gått utrolig fort. Jeg aner faktisk ikke hvor dagene har blitt av. Det har vært et veldig fint år, og jeg angrer ikke et sekund.

Hver dag med Kristian er en fin dag. Aldri en dag uten smil og latter. Han får meg alltid til å smile, og får meg til å føle meg bra. Jeg håper jo jeg gjør det samme tilbake for han. 

1 år unnagjort, mange år igjen ❤

14 kommentarer

Siste innlegg