Høsten nærmer seg

Ah ! Nå går det mot en fin tid. 

Neida, sommeren er ikke over ennå. Men det må jo være lov å kose seg litt inne når det begynner å bli litt kaldere og mørkere på kvelden.

Høsten kommer vi ikke unna uansett, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av den? Jeg personlig liker alle årstidene. Og høsten har mange fine farger, er vi heldige så skinner solen en del dager også.

Ååå som jeg gleder meg til å tenne masse stearinlys, pakke meg inn i teppe, te i koppen og høre på høststormene ❤

Ha en fin kveld ❤

4 kommentarer
    1. Har venta med lengsel siden i vår på nye episoder fra dere!men nå er ventetiden snart over heldigvis!Gleder meg stort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg