Jeg er blitt blokka! 😂

Hvor går din grense? Hva skal til for at du blokkerer noen, og har du blitt blokkert?

Min grense for å blokkere noen er nok ganske høy. De fleste får en sjanse eller 2 hvis det ikke er noen voldsomme greier. Man må jo tåle litt tenker jeg når man er på sosiale medier. Misforstå meg rett, man skal langt ifra godta alt! 

Jeg har nok vært heldig med å slippe stygge meldinger og bilder, fordi jeg har bare blokkert noen få. Og den ene tok virkelig kaka! 

Men, jeg har selv blitt blokkert noen ganger den siste tiden 🤔 En person blokkerte meg fordi jeg hjalp hun med noe på privaten, og en annen fordi jeg hjalp henne 🤔

Hvis jeg får grove meldinger, bilder ol, så gir jeg beskjed om at jeg ikke er interresert. Og da blir jeg jaggu meg blokkert da også 😂 Jeg kan ikke annet enn å le 😂 

Så nå er jeg spent! Hvor går din grense? Og har noen blokkert deg for tullete ting?

6 kommentarer
    1. Jeg har blitt blokket!
      Jeg har i alle år kun vært meg selv og ingen andre,og jeg går ikke rundt og later som en person som jeg ikke er.
      Ja det er ikke til og legge under en stol at jeg er en ekte redneck,der jeg kan finne på og gjør mange sprøe og “cracy” ting.Jeg har i hele min oppvekst blitt mobbet,trakkasert,blitt tråkket på,og neglisjert bare fordi jeg er det mennesket som jeg er. Jeg i alle mine leveår alltid stillt opp for både venner og familie uansett når på døgnet det måtte være,har alltid sluppet taket i mitt eget arbeid for og springe rundt og hjelpe andre,men når jeg selv har spurt om en hjelpende hånd,så har dem stukket halen mellom bena og kommet med undskyldninger for og ikke hjelpe,jo mer jeg har stillt meg disponibel og hjulpet,så har dem i etterkant bare sluttet og ta kontakt,og blokkert meg både på sms/ facebook,snapchat etc. Er det jeg som er alt for naiv og for god troende mot folk,og lar meg bli utnyttet!? Jeg husker en episode der jeg fridde til kona mi blandt offentligheten,med tv kamera og fotografer rundt meg,for at jeg ville gjøre noe spesielt for kona mi,som kom hjem etter og ha vært på besøk hos familien sin. Dette ble jeg mobbet for,og folk blokkerte meg fra alt av sosiale medier,og dem ville ikke ha noe mer med meg og gjøre etter den episoden. Det er jo heller ikke til og legge under en stol at jeg har i alle år hatt en meget stor lidenskap for biler,og har bil som en hobby,og har fått et godt nettverk innen bil rundt om kring her i landet. Jeg ble for en liten stund siden tilbytt 70% stilling som bruktbilselger hos et firma,siden jeg har en stor lidenskap for biler,men bak min rygg hadde noen vært og satt ut falske rykter og usanne rykter om meg,uten og snakke med meg om dette var tilfelle,noe som det ikke var. Desverre så ble jobben tildelt til noen andre,bare fordi folk hadde løyet om meg. Jeg fikk tilslutt rede på hvem som hadde gjort dette,og når jeg skulle konfrontere vedkommende med dette,så blokkerte H*n meg og nektet og svare for seg hvorfor vedkommende gjorde dette mot meg. Uansett hva jeg fåretar meg og gjør,så blir jeg hånet,trakkasert og bli sett ned på,bare fordi at jeg er meg selv og har egene meninger om ting.Uansett hva jeg gjør eller sier,så gjør jeg feil i andre sine øyner,bare fordi jeg til tider kan finne på og gjøre sprø ting,og da vil folk plutselig ikke ha noe mer med meg og gjøre,bortsett fra kona mi,og barna mine selfølgelig. Jeg er en meget sosial person,missforstå meg rett,” jeg elsker og drite meg ut på andres bekostninger” i et festlig lag,det er bare slik jeg er. He he det hører vell til hos en redneck,men det er aldri noe vondt i det.Jeg kan plutselig komme med en “strofe” i kassakøen på butikken,som feks: det står en kvinne forran meg i kassekøen og skal legge opp grillpølser på båndet,og da kan det ramle ut av kjeften min til henne: “så stor og tykk pølse har vell du aldri holdt i før”,slik er bare min være måte uansett sammenheng og hvor jeg er,og det blir jeg mobbet og trakkasert av. Skulle man virkelig ikke få lov til og være seg selv,og være den man er,uten at folk i nærmilijøet skal bryte kontakten helt samt blokkere meg fra sosiale medier .Jeg var for noen månder siden og fikk meg en redneck tattovering,og det fallt visst ikke i god smak hos mange i min omgangskrets,og jeg blir til stadighet mobbet for den,samt pga mange andre tattoveringer som jeg har på kroppen min,noen tattoveringer forandrer jo ikke personligheten til et menneske. Ja skal man ha en tattovering,så skal man ta en tattovering som betyr noe,og den redneck tattoveringen min,betyr noe for meg,og ligger mitt hjerte nærmest,foruten familien min da :). Jeg er den jeg er,og jeg forandrer ikke personligheten min,bare for og gjøre andre tilfreds. Bare fordi jeg er den jeg er,så holder folk seg unna meg,og verken jeg eller kona mi har heller ikke lengre noe nettverk rundt oss her vi bor,og får skjeldent eller aldri besøk av noen av dem lengre som pleide og besøke oss og som vi pleide og omgås med. Stortsett di fleste har reservert seg i mot meg og kona mi,bare fordi vi er di menneskene som vi er,og det har gått så langt at folk innenfor familien har kuttet kontakten med meg,bare fordi jeg tørr og være med selv 100% hele tiden.så jeg vet hvordan det er og bli blokkert både i dra hverdagslivet og sosiale medier.

    2. Det har vært når jeg skal selge noe og de ikke vil betale. Da slenger dem mye dritt og skal ha meg til å tro at jeg er den som har skylden i at dem ikke vil ha det eller at dem ikke har råd allikevel. Så etter å ha slengt masse dritt så blokkerer de meg uten at jeg får skrivd no. Det syns jeg er barnslig oppførsel, men jeg får jo alltids solgt det til noen som faktisk er til å stole på. Haha mye rart man skal oppleve på sosiale medier altså. Men min erfaring er at de slenger med leppa og så blokkerer så fort de kan så de slipper å få noe tilbake.

    3. Jeg har blitt blokkert av en tidligere nabo uten at jeg vet hvorfor😂 Også har jeg blitt blokkert av ei venninne av ei venninne nok engang uten at jeg vet hvorfor, trolig pga en krangel jeg og venninna mi hadde for noen år siden…enkelte må bare blande seg opp i andres greier..
      Men jeg bare ler av det og tenker at det er dem det er noe feil med😂
      Digger bloggen din, den inspirerer meg… har litt lyst til å begynne å blogge selv, men er usikker på hva og hvordan og slik.. noen bra tips og råd?

    4. Jeg har blitt blokka,utestengt og nedrakket flere ganger enn jeg kan telle i løpet av min fartstid på nett (blogg),og alle gangene har det handlet om at noen ikke tåler at andre sier sin ærlige mening.
      Selv ser jeg stort på det og blokker eller utestenger ingen.
      Jeg tror det er krenke-syndromet som har skylda og det ser ut for at absolutt alle er rammet – unntatt jeg,for jeg gidder ikke å la meg krenke og bryr meg like mye som katta til Leif om jeg blir blokka,jeg har viktigere ting å gjøre og jeg har observert at krenkesyndromet er svært handlingslammende og svært mange er plaget med skylapper.
      Det som er litt komisk,er at de samme folka som blokker og utestenger meg,er svært så opptatt med å følge med på hva jeg foretar meg på nett,de avslører seg selv med å kommentere hva jeg gjør på sine egne sider (blogger).
      Ha en fin krenke/blokke-fri dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    5. Her i Mai vart æ blokkert av en person æ trudd va en god kompis for 4 eller 5 gangen. Etter at denj person blokkerte mæ satt vedkommende å snakka dritt om mæ te en anna kompis av mæ. Nåkka som jor at æ vart veldig lei mæ å skikkelig såra. Sånne folk som blokkere mæ å som går te de andre vænnan min å snakke dritt om e ikke verdt nånn ting i mine øya. Grensa mi for at æ blokkere nånn e vess nånn sende bilde av sine edle deler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg