Vår lille tur på vidda..

Endelig litt ledig tid til å skrive litt om turen vi hadde til Hardangervidda. Ting har gått i ett siden vi kom hjem på onsdag. 

Reisefølget ble med til hjem til Jevnaker, og min svoger kom med fly. De skulle videre til Sverige dagen etter. Er man på tur, så hvorfor ikke campe i hagen i hengekøyer? 

Mandag reiste Trym, Marit , Sofie, Åse og jeg på tur. Turen gikk til hardangervidda. Og for meg som er litt avhengig av facebook og lignende, da funket Telia dårlig… men jeg overlevde, og det var igrunnen litt godt.

3,5 timers biltur, 1,5 times båttur etterfulgt av tilsammen 6 timer gåing! Men for all del, vi hadde mange gode pauser. Ryggsekkene var tunge og det var veeeeldig varmt. Og turen gikk stort sett oppover.

Vel fremme på hytten, en hytte uten strøm og vann, soverom,stue og kjøkken i ett, og mus som faste husdyr. Her skulle vi kose oss. 

Litt fisking i båten (ingen fisk), molteplukking, mye kortspill, enkel mat og mye godteri. Det er livet det.

Turen ned gikk myyyye fortere. Litt kaldere i luften, litt lettere ryggsekker, og mye nedoverbakker. Et par hester på ferie møtte vi også på. 

Nå har noe gjester reist, mamma og pappa har kommet, og noen flere ventes. Liker besøk jeg 😊

Noen flere bilder fra turen

Vi var forresten på konsert igår. Tipper du hvilken? 

 

5 kommentarer
    1. Ååå det ser så herlig ut! Fritt og uten stress og mas! Virkelig en feriemåte jeg også kunne tenkt meg…:-) Tusen takk for titten, og veldig flotte bilder!! SER at dere koste dere alle sammen! Ha en fortsatt god sommer!

    2. Ser ut som du og dine har hatt en strålende tur..Misunnelig 😥. Konserten var vel sikkert Guns😎.
      Ha en strålande og flotte dag👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg