Oi hverdagen fant meg igjen…

Ny uke er igang, jeg kom meg opp og på jobb. Nå må bare helgen komme, fordi da skal vi på tur.

Dagen gikk fort på jobb, og så var det besøk i hagen av Morten og Geir Tore. Nå er det sofa-sliting resten av kvelden. Blir jo ikke sulten av å se på 4 stjernes middag da… men da er det bra middagen er på vei.

Kristian har ferie, og jeg har 4 arbeidsdager igjen før min ferie starter.

Og ferien starter i Mandal! Og så hjemom å pakke og sove før vi reiser til Vinstra. Hjem fra vinstra, pakke om, sove og så er det videre på campingtur.  Og så tar Trym og jeg en liten ferie til mens Kristian jobber. Ferie sa du? Ååå jeg vet nå ikke hvor avslappende sommerferie egentlig er 😂 

Og bare for å friste litt, ikke så bra bilde som jeg håpet 😂,  dagens middag : 

 

Ha en fin kveld ❤

6 kommentarer
    1. Er jo deilig med ferie og da 🙂 Selv reiser jeg til Moi på torsdag, en miniferie bare jeg og datteren min, også reiser jeg og min kjære på camping ferie neste mandag 🙂 gleder meg 🙂 er godt å komme vekk fra veggene hjemme bare 🙂 ønsker deg og dine en riktig god ferie 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg