Når man har huset (nesten) for seg selv

Igår hadde jeg huset (nesten) for meg selv. Og hva gjør man da? Jo, da benker man seg i sofaen foran TV-en.

Mannen reiste bort en tur, så da fikk jeg tv-en for meg selv. Trym er jo mye ute, så han så jeg ikke mye til 😂 Kristian er jo ikke glad i skrekkfilmer, så da så jeg en mulighet denne kvelden.

Men fy søren for en dårlig film! Den var ikke noe å se på, så da ble det luksusfellen og housewife’s  istedenfor 😂  Jeg tror det var like greit, fordi jeg får jo ikke sove når jeg har sett skumle ting, og alene hjemme 😂 Så høydepunktet denne kvelden var pizza og brus .

Skal ikke mye til for å glede denne jenta 😉

Nå er det bare å glede seg til gubben kommer hjem 😁

6 kommentarer
    1. Jeg elsker skrekkfilmer . Finnes mange dårlige skrekkfilmen men også veldig mye bra også . Deilig med litt alene tid , men EDA bedre å få hjem gubben også .

    2. Godt å kose seg alene litt også..(men jeg hadde nok ikke valgt skrekkfilm nei…Der er jeg pyse..) Også er det sååå godt når mannfolka kommer hjem igjen… Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg