Norske Rednecks sesong 3(4) premiere allerede til høsten.

Da var det offisielt! Norske rednecks kommer med ny sesong.

Allerede til høsten er vi tilbake med ny sesong på TV skjermen. Vi er allerede godt igang med innspillinger. Og vi har det jaggumeg gøy! 

Egentlig så gjør vi jo ting vi skulle gjort uansett, forskjellen er bare at vi har et kamera med oss. Gøy hadde vi hatt det uansett, men dere får ta litt del i moroa. Spørsmål har kommet om det kommer flere sesonger, og nå er det som sagt offisielt.  Noen som gleder seg?  

Idag har jeg hatt et lite prosjekt her hjemme, må jo pynte litt i hagen. Så jeg fant frem diverse ting vi hadde liggende hjemme, og satte igang.

Og jeg må jo si meg fornøyd da 

Jeg liker å prøve noe nytt, men jeg syns det er litt flaut med kamera til stede hvis jeg ikke får det helt til. Noe som også skjedde 😂 Men pytt pytt, resultatet ble bra etter litt prøving og feiling. 

Jeg lærte jo noe nytt da 😁

37 kommentarer

Siste innlegg