Angst og prestasjoner🙄

Prestasjonsangst… joda, det skal ikke stå på det nei…

Da var lastsikringskurset unnagjort, kun øving og kjøretimer igjen. Ja, nå skal jeg også ha lov til å kjøre med campingvogn!

Men gud å jeg gruer meg til kjøretimene! Jeg hater når andre skal vurdere hvor flink/dårlig jeg er på nye ting .  Jeg har aldri i mitt liv kjørt med vanlig tilhenger. Kun campingvogn…. Og jeg har aldri rygget med den… Oh my, åssen skal det gå? Jeg må nok få gubben med ut for å lære meg å rygge før jeg skal ha kjøretimene. I neste uke allerede🙈 Og jeg må jo da kjøre fremmed bil og mindre henger enn vogna. Det blir jo helt feil 😂

Jaja, det blir B96 først, så får jeg kjøre og øve litt i sommer. Så tenker jeg det blir BE til høsten. Men det er jo denne teoriprøven og oppkjøringa jeg må ha da🙈 Jeg har da noen måneder på å forberede meg på , så det burde vel gå på ett vis.

Tvi tvi 

12 kommentarer

Siste innlegg