Hvor finner mann igjen kondisen ?

Trening til Redneck-Birken? Nei, nå står ikke verden til påske.

Ja, idag fant jeg jaggu meg frem sykkelen! Er vel greit å bevege seg litt, eller? Eller trene til Redneck-Birken? 

Kondisen er ikke på topp, men tenker at noen runder på sykkelen vil hjelpe. Hvis det blir mere enn denne ene turen da😂 (Håper virkelig på å finne igjen kondisen)

Og en ting gikk opp for meg, jeg bruker hjelm når jeg sykler men ikke når jeg rir…🤔 Er sykling mere farlig enn ridning? 

Men det største problemet mitt, og det er flaut, det er at jeg hater å være i skauen alene … Jeg blir så redd av alle lydene som rasler rundt 😂 Jeg aner ikke hva jeg egentlig er redd for, kanskje å treffe på en elg, en orm, fremmede mennesker?  Redd for å tryne skikkelig, og ikke få tak i hjelp? 

1 time i mye oppover og nedover bakke, ikke så fryktelig langt men.  De oppoverbakkene er bøse altså 😖 Høydestigningen var på 194 m, og det er nok oppover for denne gang 😂  Godt å ligge litt på plenen for å slappe av litt etterpå før man skal på jobb. 

Ha en nydelig dag i sola ❤

8 kommentarer

Siste innlegg