Badstu,gjørme,konserter og nyttige strips

Nå har vi funnet ut en ting. Etter å ha ligget nok en gang i badstu, kan jeg nå konstantere at vi har en vintervogn! 

Selv på laveste varme, så koker vi. Da er det ikke lett å sove. Lett å sove her på Kvelde, er det nok ikke uansett😂 Vi var siste bilen som fikk komme inn igår, og fikk beskjed om å kjør så langt dere kommer og parker der. Så vi står rett forran teltet der konsertene er. 

Jeg tror folk har festet på skift i natt😂 Det har faktisk ikke vært et minutt stille i hele natt. Men men, er man på tur ,så er man på tur.

Det er sykt mye folk her denne gangen. Mange nye, og det er jo dritgøy! Jeg storkoser meg. 

Disse 2 ble dynket i champis

Hva skulle man gjort uten strips?

Konserter igår og konserter idag. Sola skinner og muligheten for en dupp i Lågen er under planlegging. Mulig det blir for kaldt 😂

Og gjørmete!

Vi snakkes 😁

 

 

6 kommentarer
    1. Han dette var kanon takk for en hyggelig prat hehe vi parkerte på jorde på høyresiden der vi kjørte ned og bråk var null stress for oss så neste gang anbefaler jeg på det varmeste og parkere der det skal vi hvertfall!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg