Og sånn gikk våre utdrikningslag😂

Fredag og straks helg! Noen som så gårsdagens episode av Norske Rednecks? Da viste dem fra gubbens og mitt udrikningslag.

I den anledning så tenkte jeg å fortelle litt og vise litt bilder fra mitt.

Turen gikk til Mandal en fredag ettermiddag i fjor. En stopp innom mi søster og familien på pizza, før turen gikk videre til Eva. Der benka vi oss i sofaen med snop og skrekkfilm, mens vi ladet opp til morgendagen. Jeg var jo litt spent  på hva venninnene mine hadde funnet på 😊

Lørdagen kom og et av dagens antrekk kom på. Veldig fint 😂  Vi kjørte av sted for å møte resten av gjengen. Til og med mine nieser fikk være med til å begynne med. Ikke ofte 7 og 9 åring får være med i utdrikningslag. Pistolskyting var første aktivitet, før vi reiste til mine foreldre som hadde stelt istand frokost til alle. Skikkelig koselig 😊

Så startet resten av morrohetene! Turen gikk videre til Grimstad.  Øksekasting, pil og bue, okseridning, fyllefotball, narko-trillebårløp, støvlekasting og sumobryting var noen av aktivitenene. En aldri så liten dupp i ei tønne med kaldt vann måtte også til 😂 

For et opplegg 😁 Jeg skrev et innlegg rett etter denne dagen. Det kan du lese HER 

Resten av dagen gikk til ridetur, mere skyting, øksekasting og diverse. Bare kos på Vrå ( barndomshjemmet  til ei venninne😁 Kvelden ble avsluttet hos Eva i steinhuset hennes 😊 

En helt perfekt dag ❤

 

6 kommentarer
    1. Det er så morsomt å følge dere på TV. Virker som en herlig vennegjeng. Men hvorfor var IKK DOC med i utdrikningslaget til Kristian eller i bryllupet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg