På tide å kle av seg☺

Hva skjer’a folkens? Nå har det vært litt stille fra min kant, men nå håper jeg at jeg er igang igjen.

Den siste uken har det vært en del sykdom i hus, jobbehelg, litt ekstra jobbing og sysling i hjem og garasje. Våren er jo tross alt på vei 😊 Sakte men sikkert, smelter snøen bort, og vi kan glede oss til varmere tider ❤ Mindre klær og litt mer farge på kroppen.

Idag våknet jeg til fuglekvitter, det er en god følelse å våkne til. Solen skinner, og jeg har lyst til å pakke bort varme klær, og finne frem vårklær. Og enda bedre: sommerklær! Men det er jo fortidlig når det fortsatt er frost på nettene og masse snø. Men vi går en fin tid i møte ❤ 

Nå er det kun 3 uker til vårsleppen med redneckforeningen,  og da skulle vi gjerne hatt vognen frem. Det blir spennende å se om snøen smelter bort til da, eller om vi må ha frem traktoren for å måke bort den store brøytekanten. Spennende å se om vi i det hele tatt får den frem tidsnok 😂 Men jeg har troen😁 

Siste arbeidsdag står for tur denne uken, og jeg gleder meg til helgen. Da er vi ute på farten igjen, da står VatsVegas for tur. Noen som skal ?  

Ellers ønsker jeg alle en fin dag i solen ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg