Mandager, det er liksom alltid litt nedtur😃

Oh my, for en helg!  Fryktelig mye kjøring for en helg, men så absolutt verdt det! 

Fredagen startet med noen timer på jobb, forte seg hjem for å bytte bil.  Selskap i bilen av gubben , Jarle og etterhvert Morten.  Da var helgen igang. Stoppet i Rena for å ta følge med Daniel og Hilde. Så var det strake veien, et par stopp selvfølgelig, til Storlien.

Etter 9,5 timer var vi endelig fremme! Vi ble godt tatt imot på hotellet, og nå var vi klare for å ikke kjøre bil før søndag morgen 😂  (Midt i natten hadde forresten også Gunn-Berit og Väinö dukka opp, så da var vi strax alle mann, alle.)

Vet ikke hvor jeg skal begynne å fortelle om lørdagen en gang… En opplevelse jeg sent vil glemme. For mange så er kanskje dette ikke så spesielt, men det var det for meg 😊

Vi var invitert på scootertur. Jeg aner ikke hvor mange som ble med,men det var mange! Vi ble plassert rundt forbi i pulker og diverse, så var det bare å nyte natur og se alle dem som lekte seg rundt på scootere.

Jeg og Hilde var heldige , vi fikk sitte i et “egg” 😊 God plass, og vi fikk muligheten til å skravle og nyte naturene.

En opplevelse i seg selv bare å se naturen.  

Vi hadde matpause, og vi fikk prøve å kjøre litt 😊 Jeg som mange andre, klarte jo å kjøre meg fast 😂 Ingen bombe 😂 Men for et adrenalin! Utrolig gøy.  

Fikk prøve scooteren med flagget på.

Et lite bildedryss : 

Resten av helgen kommer i eget innlegg 😉

Tusen tusen takk til RockRun  Takk til alle som bidro til at vi fikk være med. Og takk for at vi fikk tilbringe dagen med en så hyggelig gjeng.

12 kommentarer

Siste innlegg