Hjeeelp… REISEFEBER!


Reisefeberen er på plass!  Baggen er pakket, og det gjenstår kun en kort dag på jobb i mårra.

I morgen blir det roadtrip til Storlien (Sverige). En laaang roadtrip, men hva gjør vel det når man er i godt selskap. 

Vi er jo sammen med styret (NRF) pluss noen få til, invitert til Storlien rock og motor weekend 2018. Å som jeg gleder meg scooterkjøring og musikk. Digg å sove i hotell-seng, og få frokosten ferdig laget 😊

Jeg skal prøve å huske å legge ut litt på snappen, legg meg gjerne til : 

Ellers så finner du litt ekstra på facebook siden min, den finner du HER .

Snart leggetid, må jo være uthvilt til i morgen 😊

Vi snakkes ❤

BTW
Dette er banda vi får høre

FREDAG
Stora scenen 21.30-01.30
Diesel Dahl & Pöbb T Pöbb Band
Motorpsykkel Electric
Triosphere
Chris Holmes Wasp Classic
Kopparbaren 01.30-02.15
Gil Edwards & guests

LÖRDAG
Kopparbaren 16.00-18.00
Motorpsykkel Acoustic & Pöbb T Pöbb Band duo
Stora scenen 21.00-01.30
Gil Edwards Rock of Ages
Rövballebandet
Barbed Wire
Chris Holmes Rock Classics
Kopparbaren 01.30-02.15
Pöbb T Pöbb Band

Og dere, husk i helgen stiller vi klokken en time frem. Jippppiii….

8 kommentarer
    1. Hei Monica. Hadde det ikke vært for musikken så hadde ikke jeg ville dratt til Storlien 😉 Det er kjempe lite der. Da er Åre mye bedre 😉 Hilsen utfløttaTrønderDame bosatt i Midt Gudbrandsdalen.
      Go tur og kos dere kjempe masse. Trønderan e værdens hærligste folkeslag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg