Veldig trist, men en helt perfekt helg er endt..

Nå ble det fryktelig stille i huset! Fra å være vandt til å ha en tenåring i huset (misforstå meg rett, han lager lyd han å 😂) , til å ha opptil 5 ekstra, mye lyd, så ble det rolig nå. 

Denne helgen har flydd avsted, jeg vet igrunnen ikke hvor den har blitt av, kun at jeg har storkosa meg.

Fredagen ble stille og rolig. Kjørte til Hokksund for å hente niesene mine. Og når vi kom hjem, så gikk de ut sammen med Trym  for å leke litt, mens jeg gjorde klar tacoen og Kristian (som sikkert de fleste har fått med seg, ref, live video) stakk ut med noen venner. Lørdagen derimot, 5 timer ute i sola = POFF , der var de timene borte. Men for en dag! 

Ute i sola, meg og opptill 8 barn 😂 Gravde snøhule, brant bål og grilla pølser, drakk kakao og spise appelsin. Det var skikkelig påskestemning ❤

At disse ungene kan leke så fint isammen, det er jo helt kanon! Det er jo ikke så ofte de treffes alle sammen, så jeg er veldig fornøyd.  Og så kjekt å bo på en plass der man kan gå ut i hagen for å kose seg.

Man blir jo ganske sliten av å være ute i sola i så mange timer, så da ble det pause. Alle kidsa benka seg i sofaen. Fram med diverse frukt, smultringer og rullekake.  Det fikk bein å gå på. Klare for å se en film.

Ut for å leke litt igjen, mens lasanjen gjorde seg ferdig. Og desserten var is 😁

Ellers så ble det l itt tørk i løpet av dagen 😂

Søndagen startet rolig, vi jentene var oppe først. 

Fikk til og med gave av dem 😉

En fantastisk helg med flotte folk. Nå er de levert i Hokksund, klare for hjemreise.

Bare å glede seg til vi ses igjen ❤

Ha en fin søndag ❤

6 kommentarer
    1. Flotte bilder . Så ut som du kosa deg masse . Og med dette fine været i helgen kan man ikke noe snnet enn å kose seg ute . Skulle hatt mer tid til sånt kos

    2. Så koselig dere hadde det😊. Du er god monika💖. Jentene har storkost seg og vil snart på tur igjen😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg