En deilig helg i vente…

Nok en gang er helgen startet. Litt tidlig vel og merke, men sånn er det når jeg hadde arbeidsdag på søndag 😁

Jeg gleder meg utrolig mye til denne helgen. Da får vi nemlig besøk fra Mandal !

Og det er ikke hvem som helst 😉 De fleste har kanskje fått med seg at jeg har 2 nieser i Mandal som jeg har et helt spesielt forhold til. Det er 2 jenter jeg titt og ofte savner. Og denne helgen skal de tilbringe hos oss. De var en del på overnatting tidligere når jeg bodde nærmere, men litt langt å sende de avsted alene nå. Så nå er det lenge siden de har vært alene hos meg.

Mi søster skal til Hokksund på scrappetreff, så da plukker jeg jentene opp der. Jeg tror de gleder seg like mye som meg.

Så denne helgen skal Kristian (?), Trym og Jeg kose oss sammen med Åse og Sofie.  Og er vi ekstra heldige, så kommer de 2 niesene her på Jevnaker også innom.Nå som det er skikkelig vinter, tenker jeg at mye av dagene blir brukt ute. Disse jentene er veldig glad i å være ute, så da blir det vel å kle seg godt, koke litt kakao og nyte vinteren.

 Ønsker alle, God helg ❤

 

10 kommentarer

Siste innlegg