En tung søndag formiddag…

Jeg må nok ærlig innrømme at jeg har hatt bedre dager.  Fordelen er at sofaen er en perfekt plass,  men jeg skulle gjerne fått gjort litt her hjemme.

Dagen igår ble tilbrakt på jobb, så jeg fikk ikke gjort noe hjemme. Fordi når jeg kom hjem, så var ikke akkurat formen bra… sånn er det når forkjølelsen inntar huset.

Så idag ligger jeg strak ut på sofaen under pleddet. Planen er å ha en bedre form i morgen, fordi da er det først jobb og så premierefest! Hvilken premiere? Det kan du lese om HER 😁 Jeg kan jo ikke gå glipp av det… 

Høydepunktet idag er når gubben skal laga middag. Da blir det vår favoritt-rett : BIFF 😁 kanskje det er en medisin i seg selv 😂 

Ellers så skulle jeg gjerne vært litt ute. Nesten -7 grader ute, og det daler litt hvitt ned fra himmelen. Jeg er så fornøyd med vinteren 💙  

Ønsker alle en fin søndag ❤

4 kommentarer

Siste innlegg