En do, 10 rumper! Og en ekte vinter helg…

En skikkelig utehelg med vinteraktiviteter er over. Huset er ryddet etter vi har hatt overnattingsgjester i helgen,  og jeg finner stadig vekk noen ømme punkter på kroppen.

Helgen startet med å trippe og vente på besøk fra Mandal. Jeg har jo gledet meg i mange uker til å få besøk, og endelig var dagen kommet.

Taco ble laget, og så var det bare å få på seg uteklær og finne fram akebrettet. Bakkene måtte jo testes før vinterlekene skulle starte på lørdagen. Voksne ble som barn, og vi hadde det kanon gøy! 

Lørdagen startet med felles frokost, litt OL ,før man nok en gang fant frem varme klær.

Nå var vi klare for familie dag. Hvem som var mest ivrige av voksne og barn på akebrett, det aner jeg ikke. God trim, snø alle veier og mye latter. Familie dagen avsluttes med kake, og vi tok turen hjem for å varme oss litt men vi ventet på at Magnus skulle bli ferdig med middag til oss. Hærli gryterett ble servert. (Den funket som nattmat også)

Litt utpå kvelden ankom nye gjester og bålet ble tent. Jeg kan ikke tenke meg noe koseligere enn å samles rundt et bål. Nå som vi kun var voksne, da kunne litt annen drikke tas frem. Akebrettene og miniskiene ble flittig brukt. Mye fall og enda mere latter.

Litt utpå kvelden, flytter vi sakene inn. Arly Karlsen & sons stod for underholdningen, og vi fikk svingt oss litt.  

Når jeg endelig kom meg hjem, da var det godt å krype under dyna. Der har jeg nemlig varmeteppe. 

Felles frokost søndag morgen, 2 bordsettinger. Ned på plassen for å rydde litt, så kan kvelden nytes.

Ha en fin søndag ❤

4 kommentarer
    1. Tusen takk for en hyggelig kveld, lenge siden jeg har stor koset meg som i går. Tusen tusen takk.

    2. Ser ut som det ble vellykket. Virkelig koselig så det ut som😊😊❄️❄️❄️ Koselig med besøk av gode venner💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg