Våren er snart her, og vi begynner å mangle helger allerede!

1 uke igjen, ja på denne tiden om 1 uke, da er vi på vei til Kiel og Country cruise!

Vi er klare for country & roots cruise! Og vi har fått bryllupsgave og gratulasjoner av color Line, siden vi klarte å samle inn en så stor sum til kreftforeningen❤ 

Så vi fikk oppgradert lugaren vår.  Vi ble oppgradert til 5*color suites med havutsikt. Det blir digg! 

Og enda mere digg, det er alle som skal være med på denne turen. Vi er en ganske så stor gjeng som reiser. Kommer litt fra alle kanter og omkretser. Denne helgen blir det mye bra musikk, mat og drikke i hyggelig lag.

Country Heroes, Steff Nevers , Get Rhythm og Harald Thune er noen av artistene.

Jeg skal i badeland og i spa-avdelingen, om jeg så må gå alene😂 Jeg skal sitte i vinduskarmen i lugaren, jeg skal rett og slett kose meg ❤
Helgen etter er det Rotlaus konsert på Glassheim, og vi må jo selvfølgelig dit også. Om tre uker skal vi ha de første offisielle redneck vinterleker. Det gleder vi oss veldig til, noe jeg tror kan blir skikkelig gøy. Spesielt siden vi den helgen får besøk fra Sørlandet, da må alt av sengeplasser ute og inne benyttes. Kjempe hyggelig❤

Nå håper jeg bare uken går fort! Avreise lørdag morgen fra Jevnaker. Tidlig innsjekking på båten og så er cruiset igang. Sees vi?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg