Jeg er klar!

Da er det slutten på et helt fantastisk år! 

2017 har vært et helt fantastisk år. Jeg har ikke ord. Høydepunktet er jo selvsagt da jeg og gubben sa “JA” til hverandre i september❤

Jeg vil gjerne takke alle dere som gidder å lese bloggen om mitt liv.

Jeg vil gjerne takke familie og venner som kjører i mange timer for å besøke oss, og som tar godt imot oss når vi kommer til Mandal.

Tusen takk til  Kristian og Trym som holder ut med meg ! 

Nå gleder jeg meg bare til en fin avslutning på dette året, og starten på 2018.

Godt nyttår! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg