KJØRR

En smuuuuule trøtt… Ble altfor sent igår, og altfor tidlig opp. Men jeg vil jo ikke gå glipp av morroa😊

Ikke alle som har fri i romjulen, og jeg er en av dem som må jobbe. Men jeg kan vel ha det litt gøy fordi om 😊 Turen igår gikk til Glassheim Rock og Kultur scene. Viktig å få med seg noen konserter. Ikke heeeelt min type musikk, men det er jo bare morro. Alltid gøy å treffe nye folk og folk man ikke ser så ofte. 

Igår stod Staysman og Lazz på scenen. De er nå flinke til å lage liv. Og det så ut til at folk storkoste seg. Jeg må nok ærlig innrømme at jeg kunne ønske jeg hadde fri idag så jeg kunne blitt til slutt. Men men, det kommer alltids en konsert 😊

Kan vel ikke akkurat skryte på meg at jeg er så flink til å ta bilder alltid😂 men men, morro likevel 😊

Fordelen med å måtte jobbe dagen etterpå, det er jo at vi slipper å stresse med å få sjåfør hjem😊 Slapp å stå ute og fryse mens man venter på en bil 😉 

Nå er jeg kommet meg hjem fra jobb, og kjenner at det blir en tidlig kveld 😂

Ha en fortsatt fin romjul 💙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg