Klar, ferdig, gå! Ferdig!

Liv på kjøkkenet!

Nå er juleferien igang. Ikke så lang ferie, da jeg må jobbe i romjula😏 Men igår startet ferien og da var det liv i huset.

Svigermor kom på middag. En så fin middag som risengrynsgrøt 😂 Det er jo jul og det hører med.  Jeg er vandt til å samles til “graud” lille julaften, men da er Trym bortreist, så ble litt på forskudd.

Trym, Rebecka, Thea og jeg har idag laget kakemenn og rulla marsipan-kuler i alle slags farger. Vi har kost oss med smaksprøver, og bakst fra forrige dagen. Vi har rett og slett kosa oss med juleforberedelser 🎅 Det er faktisk skikkelig koselig å roe seg helt ned og bare kose seg.

Og jeg syns jo det er veldig koselig at Rebecka og Thea (nieser) også synes det er koselig å tilbringe litt tid sammen med oss❤ 

Så da er vel julebaksten ferdig for denne gang, hvis ikke jeg plutselig finner på noe annet. Kakemenn, pepperkaker, konfektkaker og marsipan-ruller er ferdige. Julestemningen siger inn, og været har en stor medvirkende effekt ❤

Kidsa avsluttet kvelden ute på akebrett sammen med nabogutten.

Roen senket seg og  tid for å legge seg 😊

Tidlig kveld fordi  idag skal resten av julegavene handles! 

Ha en fin dag og en fortsatt fin førjulstid ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg