Hvilken juletradisjon liksom 😣

Tradisjon. Hvilke juletradisjoner har du? Tradisjoner med venner? Eller med familien?

Her i huset jobber vi med å lage tradisjoner. Ellern, jeg er kanskje litt alene om å prøve da😂  Og desember blir plutselig så kort… Den går så altfor fort. Men nye tradisjoner for familien er igang.

Da jeg bodde i Mandal, pleide jeg og mamma å bake en del. Alt fra gjærbakst og julekaker, til drops og karameller.  Jeg var heldig å få være med mi søster og hennes barn, hennes venninner og barn, til kakemenn baking. Da jeg bodde i Mandal, så hadde jeg nok litt bedre tid. Kortere vei til jobb og kun dagskift den siste tiden. 

Så et lite savn til tradisjoner har jeg nok, men det må man jo bare gjøre noe med😊 Så idag som formen er litt bedre, feber og hosting…så skal vi lage god lukt i huset. Pepperkakedeigen er klar, og ingrediensene til konfektkaker er funnet fram. Da får jeg og Trym kose oss på kjøkkenet med litt baking.  

Fyr i ovnen og julemusikk på anlegget 🎅

Til neste år tenker jeg å invitere svigermor, nieser og Trym til bakedag her hjemme. Det kan bli en fin tradisjon ❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg