Ingen kontakt med resten av Verden 🤤

Hvordan skal det gå? Vet ikke om jeg klarer dette her… og hvor lenge vil det vare?

Det er ikke så ille som det høres ut til 😉 Men å gå 8 timer uten internett er en ting. Det klarer jeg meg fint uten på jobb. Men når man i i tillegg ikke kan motta anrop eller sms ,eller ringe ut,  da merker jeg at jeg sliter litt… og heller ikke forberedt…

Da begynner tankene å fare. Har noen prøvd å få tak i meg, at en ulykke har skjedd?  Har Trym kommet seg på skolen? Går alarmen hjemme? Ringer de fra skolen? Tankene kommer fort!  Men var jo ingenting å bekymre seg for😉 Ingen krise skjedd 😉

Ikke så mye spennende i hverdagen med andre ord.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg