En første gang for alt

Utfordning mottatt !

Trym snakket en tid tilbake om at han hadde lyst til å prøve snowboard. Så da tenkte jeg muligheten var tilstede idag etter at jeg hentet han. Jeg har selv stått på brett i *kremt* 21 år🙈 Det vil si, jeg har hatt en del pauser innimellom. Så jeg er ikke akkurat på toppnivå for å si det sånn 😂 Gøy hobby, tenker jeg. Men brettet var nå iallefall tilgjengelig og skoene passet han. Så vi spaserte ned til der vi gikk på ski igår.

Å stå på brett er ikke lett når man ikke har prøvd det før. Men Trym tok utfordringen på strak arm.  Så da må vi nok ta turen ned noen kvelder til uken for å øve litt 😊 Vi må jo benytte oss av fine bakker og god snø mens det ennå er bra føre.

Nå blir det sen middag. Lasagne ala’ Trym og Monika. Viktig å kose seg litt 😊

Ha en fortsatt fin søndag 🤠

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg