Navnbytte?

Fridag! Eller fri og fri fru Blom. 

Når dagen starter klokka 6 og det går i ett, ja da er det ikke mye fri. Dagen igår startet med hodeverk, og det er jo ikke noe nytt for min del. Så ble det tannlege, shopping og hente en på togstasjonen.

Det viktigste for min del idag var å få nytt sertifikat og nytt pass! Det er ikke bare bare å bytte navn… men etter mye somling og tiltaksløshet er dem nå i boks. Det er jo så kjedelig å bruke en time på kjøring for å få det gjort 🤤  Ja, jeg er litt lat når det kommet til sånne ting… Bankort… Nei det får jeg få nytt til sommeren eller no… må nemlig til Mandal for å fikse det… Har liten bank jeg 😂

Ellers så sliter jeg litt etter navnebyttet… presenterer meg halvveis med det gamle etternavnet, før det går et lys opp for meg. Og jeg må tenke litt når jeg skal signere 😂 Det kommer vel med tiden 😊

Så nå er det bare noen dager til jeg har gyldig bevis. Får holde meg i Norge enn så lenge. Foreløpig kjører jeg rundt med lappen fra folkeregisteret 😂

Idag startet dagen like tidlig… Litt ryddings før ny tannlege time og litt shopping. 

Kunne ikke skjønne hvorfor tannlegen begynte å humre litt  igår🤔 men han så tatoveringen plutselig 😂

​Og så blir det storfint besøk fra Mandal❤ Gleder meg som en unge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg