En “ikke A4” date <3 Se hvordan det gikk på TV-MAX i kveld!

Ikveld kan dere se oss på date! Romantisk middag? Kino? Måneskinnstur? Ånei, så langt ifra!

Forrige uke, ja da var det fotball tirsdag kveld på Max…. hvordan reagerte jeg på det da? Sjekk HER.  Og tirsdagen før, ja da klarte dem å sende reprisen fra uka før….

Men ukas episode! Da er vi på date. Ingen romantisk middag med lys , kino eller måneskinnstur. Men vi var i skauen for å skyte! Oioioi det var dritkult! Og dem som kjenner meg godt, vet at jeg er litt skvetten 🤤 Og litt mye adrenalin i kroppen, ja da er det fare for å få seg en latter. Godt man kan le av seg selv også.

video:2016-09-11 12.24.26-1
Her skyter jeg med noe av det absolutt største du får lov til i Norge, en S&W Modell 460XVR.
460 S&W Magnum er en patron utviklet av Smith & Wesson for revolveren S&W Modell 460XVR. Patronen er hovedsakelig tenkt benyttet til jakt og metallsiluettskyting.


Etter skyting fikk vi rast fra oss litt på et jorde. Ikke så feil det heller akkurat😉

Det er faktisk så digg å kunne ha en mann som tar meg med på slik date. Så fantastisk at vi kan gjøre slike ting isammen ❤

Hvorfor være som alle andre, når vi kan være oss selv? 

 

8 kommentarer

Siste innlegg