Hva pokker! Jul allerede?…

Nei vettu hva?  Vi er faktisk bare i november og jula begynner å komme fram overalt…

Vet du noe annet? Jeg digger det! Ja, jeg hører på julemusikk og første nisse har kommet fram. Jeg elsker alt som har med juleforberedelser å gjøre. Pynting, baking, pakke inn gaver, og ikke minst all den fine musikken.

Og nå som vi nærmer oss -10 grader og snø, ja da gleder jeg meg enda mer!  Men tiden må ikke gå for fort. La oss nyte førjulstiden, fordi plutselig er jula over og et nytt år starter. Hva er vel finere enn å nyte tiden sammen med familie og venner i denne fine tiden ? 

Lyst på noen tips til musikk? Liker du den tradisjonelle julemusikken ? Eller er du åpen for en nyere ?
 

Johnny Cash – little drummer boy
 

 
mavnpQM4HyY
Gwen Stefani feat Blake Shelton – you make me feel like christmas
 

 

9kzfUdntk3U
Loretta Lynn – country christmas
 
vPQrtDLJFpY
Blake Shelton feat. Reba – Oklahoma christmas 
 

 

f5D83nFNl20
Blake Shelton feat Miranda Lambert – Jingle bell rock
 
 
VJOe3CXE-mA

Jeff foxworthy – redneck 12 days og christmas 

 

JL3H3971NyQ
Larry The Cable Guy – Twisted Christmas Carols

 

Når det kommer til julemusikk, så hører jeg på det meste. Sanger som får meg til å danse, le , synge og gråte. Det er noe eget med alt.

JEG ELSKER JUL….. 😉
Gjør ikke du også?  ;D

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg