Klar for helge kos med kjæresten og gode venner❤

Nå er jeg klar!

Ja,nå er jeg superklar for å snart “bruke” morgengaven. Jeg gleder meg som en unge på julaften. Må denne dagen bare gå fort! Kun noen timer igjen av arbeidsdagen iallefall. 

Lørdag går turen til Oslo. Det blir det innsjekking på hotell. Slappe av og kose oss, etterfulgt av konsert på kvelden. Whoop whoop 🤘 Jeg skal ikke stresse en plass hele den dagen. Kun nyte en dag i Oslo. Fordi allerede på søndag må jeg på jobb igjen…

Jeg elsker å innimellom være på hotell. Det er litt godt å bare pakke med seg litt klær, så er man klare. Og lite like å rydde på plass når vi kommer hjem 😁

 Og hva er det beste med å være på hotell? Jeg bare elsker hotellsenger. Digger dynene og digger putene, alltid godt sengetøy og god madrass. Sover alltid så utrolig godt da😁 Og så slipper jeg å ordne det selv slik jeg må i vogna😂 Det er jo noe av det beste. Og jeg slipper å lage frokost 😁 oioioi nå gleder jeg masse mere! 

Neida, vogna er og blir min beste “hytte” på jul. Men forandring fryder❤

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg