Etterpå svei det på leppene mine!

Noen som er glad i sterk mat? Noen som har prøvd å spise habanero?

Kristian er veldig glad i sterk mat, hvordan tror du det  gikk når han prøvde habanero?  Kristian kysset meg etterpå, og det er faktisk så sterkt at det svei på leppene mine!  

Men du å morro det var å servere det til dem!  Hvem tror du spiste mest og hvem vant en 6-pack av meg og Helene?

I kveldens episode hadde vi en fartsfylt opplevelse jeg sent vil glemme, og vi hadde en ganske så artig helg på Flå.  

Hvis dere lurer på hvem som stod for musikken, så var det DNA and the Cellarboys 

Se kveldens episode av Norske Rednecks på Max ikveld klokka 21.30! 

6 kommentarer
    1. Det er ikke det att Kristian er så glad i sterk mat, men når en spiser sterk mat, blir en så tørst etterpå. Satser på reprisen i morgen, jeg. Da får jeg vel svaret. (Regner jo med att Doc måtte spy, som vanlig.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg