En gledens dag tok en trist vending :(

Ja, da stod jeg der på bryllupsdagen. Jeg trodde virkelig dette skulle bli en perfekt dag.

Men der tok jeg feil. Kunne liksom ikke få meg til å si noe før nå heller! Frisøren dukket ikke opp. Så håret mitt hang rett ned, så stritt som det er…ingen pynt…

Sminke måtte jeg ordne selv, kan jo tenke deg selv hvordan det ble på kort varsel. Og når man på toppen av det hele får kommentarer på det.

Brudekjolen, ja den var blitt ALT for stor…

Brudepikene var ikke klare og Trym klarte å tre capsen på hode og hettegenser over dressjakka..

Kirken var rotete og musikken var ikke innøvd for å si det sånn…

Hvordan kunne en dag som skulle være perfekt, ende opp slik?

Et mareritt.  Ja, heldigvis bare en drøm! For alt var jo 100% perfekt den store dagen 😊 Ptjuu! kan en heldigvis tenke etter at en har våknet 😉
Beklager så veldig, men jeg bare måtte dele denne drømmen, jeg hadde bare noen få dager før bryllupet. Mannen min, jeg elsker deg <3  

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg