En historie som bare må fortelles…

Trym er 13 år og tøffere enn toget!

Ja, hvem hadde trodd han skulle tørre dette. Det hele startet med at jeg ville så gjerne inkludere Kristians sønn på en unik måte i vårt bryllup. Jeg tenkte og jeg tenkte… Og en tanke dukket opp. Men da må en annen vike for den plassen, min far.  Jeg spurte selvfølgelig om hva han syntes om det, og all respekt til han som ga bort sin “oppgave”

Og dette ble resultatet: 

En smule nervøs gutt, litt stiv, mest spent på Kristians reaksjon. Fordi dette var en overraskelse for alle utenom noen få stk.  Dette var vår måte å vise at vi godtar hverandre og ønsker å “dele” på Kristian. Tror gubben ble litt rørt faktisk 😉

Etter vielsen føltes det som om vi endelig var en familie på 3. Dette bildet syns jeg viser mye :

Og denne gutten sluttet ikke å være tøff. Han stod jaggu meg foran alle middagsgjestene og holdt tale! 

Så denne dagen gikk han nok litt ut av komfor-sonen sin. Men hvis man ikke trår ut av sonen innimellom, så kommer man ikke fremover heller 😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg